Σήκω από τον καναπέ

Ακόμα μια μεγάλη μελέτη δημοσιεύθηκε (American Journal of Preventive Medicine, March 21) προς επιβεβαίωση του ευμενούς αποτελέσματος της φυσικής δραστηριότητας (ΦΔ) στην υγεία μας ‘ αντικατάσταση τριάντα λεπτών καθιστικής δραστηριότητας(ΚΔ) με τριάντα λεπτά ήπιας(ΗΦΔ) η έντονης(ΕΦΔ) ΦΔ έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου.

Αναλυτικότερα,30 λεπτά ΗΦΔ/24ωρο μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου κατά 14% σε σχέση με άτομα τα οποία δεν έχουν ΦΔ, ενώ 30 λεπτά ΕΦΔ/24ωρο μειώνουν τον ίδιο κίνδυνο κατά 45%- πάντοτε σε σχέση με άτομα αδρανή από άποψη ΦΔ. Όταν όμως η σύγκριση γίνεται με άτομα τα οποία ήδη έχουν ελαφρά ΦΔ, τα ποσοστά αυτά μειώνονται στο 6% και 17%.

Η μελέτη αυτή περιλάμβανε 90000 άτομα άντρες και γυναίκες και διάρκεσε 15 χρόνια’ ο πρόωρος θάνατος οφειλόταν σε κακοήθη νοσήματα η καρδιαγγειακές ασθένειες, ενώ οι άνθρωποι οι οποίοι έχουν καθημερινή ΦΔ είναι περισσότερο πιθανό να είναι πρώην καπνιστές και να έχουν αυξημένο μορφωτικό επίπεδο, ενώ οι έχοντες μηδαμινή ΦΔ αφιερώνουν πολλές ώρες ημερησίως στο διάβασμα και την TV

Αρα, περισσότερη ΦΔ ( αρκούν απλές μορφές,όπως το περπάτημα και η κηπουρική),καλύτερα αποτελέσματα, ευζωία και μακροζωία!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.