Ιατρική και τρόπος ζωής-τι μάθαμε το 2012

ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Επιβεβαιώθηκε  η ευμενής επίδραση 1) της ντομάτας, του μήλου  και των λιπαρών ψαριών στη πρόληψη του αγγειακού εγκεφαλικού επεισόδιου αλλά και στη νοητική λειτουργία,2) της μαύρης σοκολάτας στο καρδιαγγειακό σύστημα, 3) του καφέ  στηapple-full2ν θνησιμότητα  εξ όλων των αιτίων, 4) της μεσογειακής διατροφής στην πρόληψη αλλά και Black-Chocolatecoffee1στην fatty fishθεραπεία καρδιαγγειακών νόσων,-ενώ διαπιστώθηκε ότι δημοφιλείς δίαιτες που βασίζονται σε τροφές με αυξημένες πρωτείνες και μειωμένους υδατάνθρακες(τύπου Atkins) οδηγούν σε  επιβάρυνση της καρδιάς και των αρτηριών. Πρόσληψη πολυβιταμινούχων tomatoσυμπληρωμάτων διατροφής βοηθάει στην αντιμετώπιση ήπιας μορφής νόσου Alzheimer αλλά και στη πρόληψη κακοηθειών΄ ειδικά η βιταμίνη D πέραν της δράσης της στο 4_1vitamins μυοσκελετικό σύστημα, είναι χρήσιμη και στην πρόληψη της αρτηριακής υπέρτασης, καρδιακής ανεπάρκειας, αυτοάνοσων νοσημάτων και κακοηθειών.

Ap%202_%20Physical%20ExerciseΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:  Η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας αναγνωρίσθηκε πλέον σαν ισοδύναμος παράγοντας κινδύνου γιά καρδιαγγειακά νοσήματα όπως η παχυσαρκία και το κάπνισμα’ ταυτόγχρονα η τακτική φυσική άσκηση συμμετέχει στη προαγωγή της πνευματικής και ψυχικής υγείας. Ειδικότερα στους υγιείς ενήλικες προτείνεται αερόβια φυσική άσκηση 2,5-3,5 ώρες/βδομάδα, 2-5 φορές/βδομάδα γιά διατήρηση ικανοποιητικής φυσικής κατάστασης, ενώ το τρέξιμο  πάνω από  20 χλμ/βδομάδα 3-5 φορές greek_television_2010θεωρείται ότι αρχίζει να επιβαρύνει την καρδιά και τα αγγεία. Επίσης αποδείχθηκε ότι γιά κάθε 20 λεπτά παρακολούθησης τηλεόρασης στον καναπέ, χάνουμε 21 λεπτά από την ζωή μας.

cancer4ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΡΚΙΝΟΥ: Επιβάλλεται  η αποφυγή καπνίσματος, η αποφυγή επεξεργασμένου κόκκινου  κρέατος και αλκοόλ (ιδίως στις γυναίκες), ενώ  ενθαρρύνεται  η πρόσληψη πολυβιταμινούχων, φρούτων, λαχανικών και δημητριακών (δηλαδή της μεσογειακής διατροφής, η της νεώτερης Dash diet). Συνιστάται ο προληπτικός έλεγχος με αξονική τομογραφία θώρακα και κολονοσκόπηση σε ειδικές ομάδες (καπνιστές,άνω των 50 ετών). Επίσης  και μετά την αντιμετώπιση της κακοήθειας , η υιοθέτηση υγιεινού τρόπου ζωής με άσκηση,ορθή διατροφή και διατήρηση ιδανικού σωματικού βάρους βοηθάει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής.

paxysarkiaΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ-ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ:  Νέο χάπι γιά την παχυσαρκία (συνδυασμός  δύο προυπαρχόντων ) που έρχεται να καλύψει το υπάρχον φαρμακευτικό  κενό και που υπόσχεται  σαφή αποτελέσματα στην αντιμετώπιση της σύγχρονης μάστιγας του Δυτικού κόσμου. Αναγνώριση της θέσης της χειρουργικής θεραπείας στη αντιμετώπιση του σακχαρώδη διαβήτη (βαριατρική ,τροποποιημένη η όχι ,επέμβαση) με μερική ύφεση 77% και πλήρη 68%, και υποτροπή στην 5ετία κατά 33%.

migraineΠΡΟΛΗΨΗ ΗΜΙΚΡΑΝΙΑΣ: Στα ήδη γνωστά σκευάσματα (topamac,inderal κ.λ.π) γιά πρώτη φορά προστίθεται επίσημα και ένα φυτικό σκεύασμα ,το Butterbur–  με πολύ καλά αποτελέσματα.

Ισως βέβαια να γνωρίζαμε  η να είχαμε ακούσει κάτι γιά τα περισσότερα’ όμως πολλά από αυτά αποδείχθηκαν πέραν κάθε αμφιβολίας και μερικά άλλα είναι πράγματικά νέες πληροφορίες/ σημασία κυρίως 1) έχει να αντιληφθούμε ότι ζούμε με λάθος τρόπο και ότι η υιοθέτηση τρόπου ζωής παλαιοτέρων δεκαετιών σε ότι αφορά την διατροφή και την φυσική δραστηριότητα θα βοηθήσει στην μακροζωία , στην πρόληψη ασθενειών και στην βελτίωση της ποιότητας της ζωής και 2) απαραίτητη είναι η τακτική ενημέρωση του κοινού για τα τρέχοντα θέματα υγείας από τους επαγγελματίες υγείας.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s