Γαλακτοκομικά και σωματικό βάρος (2)

Εχει υποτεθεί ότι η καθημερινή extra λήψη γαλακτοκομικών προιόντων με χαμηλά λιπαρά (ΓΠΧΛ) βοηθάει στην απώλεια του σωματικού βάρους είτε δημιουργώντας αίσθημα κορεσμού, είτε αναστέλλοντας ( με το ασβέστιο) την δημιουργία λιπώδους ιστού-χωρίς όμως να έχει αποδειχθεί (www.nikmara.wordpress.com  30/06/12). Γενικά σε εφήβους και ενήλικες συνιστάται η καθημερινή λήψη τριών φλυντζανιών γάλακτος με χαμηλά λιπαρά, η 2-3 αντίστοιχων γιαουρτιών,η 125-180 γρ τυριού.

Στο American Journal of Clinical Nutrition δημοσιεύτηκε  ανασκόπηση 29  μελετών από την Σχολή Εθνικής Υγείας του Harvard-Boston που εξέταζαν την σχέση τακτικής λήψης ΓΠΧΛ και σωματικού βάρους΄μελετήθηκαν 2100 άτομα τα  οποία κατανάλωναν παραπάνω από τις συνήθειές τους καθημερινά μία ως έξη μερίδες γάλακτος η γιαουρτιού για ένα μήνα ως έξη χρόνια. Διαπιστώθηκε ότι η απώλεια βάρους ήταν ασήμαντη (140 γρ) ενώ το ίδιο σχεδόν αφορούσε και την απώλεια λιπώδους ιστού.

Είναι λοιπόν σίγουρο ότι η extra  πρόσληψη ΓΠΧΛ δεν είναι και τόσο καλή ιδέα γιά να χάσετε βάρος΄ αν όμως επιθυμείτε να τα καταναλώνετε σε παραπάνω ποσότητα , τότε αφαιρέσετε από την διατροφή σας αναψυκτικά, ζαχαρούχους χυμούς και επεξεργασμένο κρέας’ μπορεί να μην αδυνατίσετε αλλά θα έχετε γενικότερα οφέλη στην υγεία σας.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s